Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Ν'ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ (απο troktiko)

















"Κι'εγώ μικρός παντρεύτηκα και ναι, δεν το έχω μετανιώσει ούτε για ένα δευτερόλεπτο.
Όλοι οι φιλοι μου με κοιτάζανε λες και ήμουν εξωγήινος όταν ανακοίνωσα το γάμο μου και "Πω πω","Πας καλά?" "Τόσο μικρός" και "Εξοδααααα" και "θα κλειστείς μέσα" και διάφορες άλλες αηδίες που ομολογώ και εγώ τις φοβόμουνα.
Αλλά τι να κάνω?
Αφού τη βρήκα την κοπέλα ...
και ήμασταν καλά τι να γίνει, μικρός ξε-μικρός τότε μου'κατσε, να κάτσω σαν κάτι άλλους να έχω 8 και 10 χρόνια δεσμό? Ποιά η διαφορά?
Ακόμα και οι γονείς μας μας την είπανε και τώρα βλέπουν ότι είμαστε καλά και έχουν τύψεις.
Και όσον αφορά στο παιδί.
Εχουμε ένα γιο.
Λοιπόν, σταματήστε να πιστεύετε ότι όποιος κάνει μικρός παιδί σταματάει και η ζωή του.
Μπούρδες είναι όλα αυτά.
Μη σας πω η ζωή τότε αρχίζει.
Αυτό που ζω δεν το αλλάζω με όλα τα μπαρ και τις γκόμενες του κόσμου.
Και όχι, δε μου λείπουν τα μπαρ.
Και γώ και η γυναίκα μου έχουμε τους φίλους μας και βγαίνουμε και μαζί και χώρια, και οι δυό μας, και με το παιδί.
Παιδί έχουμε, δεν είμαστε ανάπηροι.
Οσο για τα έξοδα, άλλος μύθος.
Εξοδα θα έχει όταν θα δίνει Πανελλήνιες και αρχίσουν τα φροντιστήρια, τώρα μόνο το φαί και τις πάνες του θέλει ο κακομοίρης,από ρούχα και τέτοια είμαστε φούλ από τα ανήψια.
Περισσότερα έξοδα ειχα όταν ζούσα εργένης παρά τώρα, τίμια, γιατί δουλεύει και η γυναίκα και πήγαμε και σε σπίτι δικό της..
Ο μικρος μου στοιχίζει λιγότερο από το ενοίκιο που πλήρωνα μόνος μου.
Οποιος δε θέλει παιδιά το σέβομαι αλλά μη λέτε ότι δεν κάνετε για τα έξοδα, θα γελαει ο κόσμος.
Τέλος, ένα μήνυμα για τους παράξενους που λέει και η άλλη κοπέλα.
ΜΗ ΜΑΣ ΛΥΠΑΣΤΕ.
Είμαστε μια χαρά.
Και εσένα διπλανέ μίζερε τσιγκούνη που σε ενοχλεί όπως και τη φώκια τη δικιά σου το κλάμα του μωρού (ναι, έχει καύσωνα, εμείς φταίμε και γι'αυτό?)
έχω να σου πω ότι ειλικρινά σου εύχομαι κάποτε να ζήσεις ένα πρωινό Κυριακής στο κρεβάτι με τη γυναίκα που αγαπάς και τον πιτσιρικά ανάμεσά σας.
ΕΥΛΟΓΙΑ ΦΙΛΕ, ΕΙΣΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ.
Και αν σε ξαναενοχλήσει μετα μωρό που κλαίει, έλα και ξαναπέστο μου."

ΜΠΑΜΠΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: